Kā pasūtīt
Pasūtījumu veikšana un noderīgi padomi
Šajā sadaļā atradīsi informāciju, kā veikt pasūtījumu mūsu mājaslapā, kā arī citus praktiskus padomus ērtākai pasūtījumu izveidei.
Noskaties video pamācības vai seko tālāk sniegtajai instrukcijai, lai pasūtījuma noformēšana būtu vienkārša un saprotama.
Pasūtījumu veidošana
1. Pieslēdzies vai reģistrējies mūsu mājaslapā
Lai veiktu pasūtījumu, nepieciešams pieslēgties savam profilam vai izveidot jaunu kontu.
Pasūtījumus var veikt tikai reģistrēti un autorizējušies klienti.
Pēc reģistrācijas redzēsiet savas individuālās cenas ar atlaidēm.
2. Pievieno preces grozam
Atlasi nepieciešamās preces un pievieno tās iepirkumu grozam.
Pārbaudi vai izvēlētie daudzumi un produkti ir pareizi.
3. Noformē pasūtījumu
3.1. Izvēlies “Klienta rekvizīti” un “Piegādes adresi”
Norādi nepieciešamo informāciju:
“Klienta rekvizīti” – uzņēmuma (maksātāja) juridisko adresi.
“Piegādes adrese” – adresi, uz kuru jāpiegādā pasūtījums.
3.2. Izvēlies piegādes metodi
Piedāvājam kurjerpiegādi visā Latvijā, kā arī iespēju saņemt pasūtījumu pašam, izvēloties opciju “Izņemšu pats”.
Pašizņemšana pieejama mūsu noliktavā: Rītausmas iela 11B, Rīga.
3.3. Pievieno papildu informāciju
Ja nepieciešams, pievieno komentāru vai informāciju, kas palīdzēs piegādei (piemēram, durvju kods vai piekļuves norādes).
3.4. Apstiprini pasūtījumu
Pārbaudi visu ievadīto informāciju un apstiprini pasūtījumu apstrādei.
Pasūtījumu vēsture
Apskati pasūtījumu vēsturi
Savus veiktos pasūtījumus vari apskatīt sadaļā “Mani pasūtījumi” pēc pieslēgšanās mājaslapā.
Nospiežot uz “actiņas” ikonas, varat apskatīt pasūtījuma saturu.
Nospiežot uz “iepirkumu ratiņu” ikonas, tiek izveidota pasūtījuma kopija, un visas preces no šī pasūtījuma tiek ievietotas grozā atkārtotai pasūtīšanai.
Dodies uz grozu, veic nepieciešamos labojumus un atkārtoti noformē pasūtījumu.
Pasūtījumu vēstures sadaļā ir pieejams arī meklēšanas un filtrēšanas rīks, kas ļauj ērti atrast konkrētus pasūtījumus:
pēc statusa (Statuss);
pēc datuma vai konkrēta laika perioda (Datums no, Datums līdz);
pēc adreses, pilsētas vai novada;
pēc produkta koda – ierakstot preces kodu, varat redzēt, uz kādām adresēm šī prece tikusi piegādāta;
pēc adrešu grupas (Grupa), ja piegādes adreses ir sagrupētas sadaļā “Adrešu grāmata”.

Lai atrastu nepieciešamo informāciju, ievadi meklētos datus attiecīgajos filtrā norādītajos laukos un nospiediet pogu “Filtrēt”. Sistēma attēlos visus pasūtījumus, kas atbilst izvēlētajiem kritērijiem.
Adrešu grāmata
Šajā sadaļā redzamas visas piegādes adreses, kas ievadītas klienta profilā.
Ja uzņēmumam ir vairākas piegādes adreses, tās iespējams sagrupēt, izmantojot funkciju “Izveidot grupu”.
Šī iespēja ir īpaši noderīga klientiem ar plašu piegādes adrešu tīklu, piemēram, uzņēmumiem ar vairākiem objektiem vai filiālēm dažādos reģionos.
Adreses var sadalīt pa grupām, piemēram:
“Objekti” – ja ir vairākas piegādes vietas dažādās lokācijās;
“Veikali Rīga”, “Veikali Kurzeme” – ja nepieciešams sadalījums pēc reģiona.
Pēc grupu izveidošanas tās jāpiešķir konkrētām piegādes adresēm.
Tikai pēc šīs piesaistes grupas būs redzamas pasūtījumu vēstures filtrā, kur būs iespējams meklēt pasūtījumus pēc izveidotajām grupām.
Vēlmju saraksts
Biežāk pasūtāmās preces pievieno vēlmju sarakstam, lai tās vienmēr būtu viegli pieejamas nākamajiem pasūtījumiem.
Kopējo vēlmju sarakstu vari atrast sadaļā “Mans profils” > “Vēlmju saraksts”.
No šīs sadaļas preces iespējams uzreiz pievienot grozam, pēc tam grozā ievadot nepieciešamo daudzumu un noformējot pasūtījumu.
Lejupielādes
Sadaļā “Mans profils” > “Lejupielādes” pieejamas pasūtīto produktu datu lapas un apraksti ērtai lejupielādei.

Sazinieties ar mums
Ja rodas jautājumi vai neskaidrības, sazinies ar mums, rakstot uz pireka@pireka.lv vai zvanot pa tālruni +371 26511771.



